Bonjour! – 04.11.12

Ville bare hilse til alle dere der hjemme og si at jeg savner dere, og håper dere har det godt, til tross for den bitende kulden. Håper postkortene fra Jersey har nådd frem, og at dere ble glad for dem.

PS: Noen ting er faktisk bedre på fransk – grimasebilder, for eksempel!

Mitt franske «How you doin?'»-fjes.

Mitt franske «Kva? Anklager du meg for at barten er fake!»-fjes.

Mitt franske «Oops! I forgot to take my meds»-fjes.

På grunn av dårlig vær, er det ikke spesielt mye å finne på her i Brest, til mitt forsvar …

– Anka

4 kommentarer om “Bonjour! – 04.11.12

  1. I forgot to take my meds!- haha :)

    I love reading this! you type so realistically I can even hear you saying it.
    This makes me feel we are still close (geographically) :D

    • I’m glad it amused you :)
      And thank you for the compliment, it means a lot. I’m glad this blog can be good for that purpose. I really appreciate that you took the time to comment, and if you’ll excuse me, I’ll now answer the message I got from you on Facebook ;)
      – Anka

Legg igjen en kommentar